bra söndag

Helt klart bra söndag idag. Gjorde inte så mycket på förmiddagen förutom att se första avsnittet på nya serien Ravenswood (om någon sett det, PLEASE skriv behöver någon att prata med hahaha) och lekt lite med kidsen när de varit hemma. Sen på eftermiddagen/senare tog jag bussen till Finchley Lido och mötte upp Jenny för att äta middag. Vi vandrade runt bland Nando's, Wagamamas och alla andra restauranger där en stund innan vi sa lite "whatever" och gick till pizzahut och delade på en stor pizza. Vi åt och pratade och upptäckte en delad förkärlek till samma youtuber och skrattade åt sagda youtubers gamla videosar och såna saker. När vi sen någon timma senare kom ut från pizzahut hade det börjat regna. Ordentligt. Och det gillar jag inte. Okej att det stormblåste innan men då blev man ju åtminstone inte BLÖT. Är så jobbigt. Haha, aja, hade en riktigt trevlig och bra dag idag i alla fall och nu ska jag avrunda med att se en film så att jag är pigg imorgon när jag ska ta tjejerna till Nonstop Action där kring tio. Hehe. Hejdåååå


Jenny och våran asgoda pizza hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide