half-term

Tjejerna har ju half-term, eller höstlov som vi svenskar kallar det, nu och hänger på Nonstop Action hela veckan vilket innebär några timmars ledigt för mig varje dag. Bara synd att ca ingen av mina kompisar är lediga nu, iallafall inte nån som bor i närheten...
Var ju blåsigt och grejer idag så har inte rört mig utanför huset. Katie behövde inte jobba för att hennes chef tyckte att vädret var för dåligt (tror jag? Haha fattade inte) så har knappt behövt göra något idag, bara stryka och leka lite med tjejerna (vilket inkluderade att göra chokladklubbor med Scarlet). Lugn dag alltså. Imorgon ska jag dock och göra nått med Veronica så det blir trevligt, hoppas bara det är lite mindre blåsigt och varmare då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide