just a normal day

Igår gjorde jag, till min stora förvåning, alla läxor som skulle göras! Okej, gjorde klart dem på bussen imorse men ÄNDÅ. Stort steg för mig. Efter skolan gick vi och käkade lunch (mealdeal från Sainsburys) och sen for jag för att hämta Daisy. Och nu är jag barnvakt åt henne och våran granne Jonah. De sitter och ser Power Rangers och det är skönt för jag behöver inte göra så mycket då de ändå aldrig bråkar, men ska göra pizza snart (dvs värma den i ugnen) och kanske städa lite när det ändå är så lugnt, för det måste ju trots allt göras... Tråkig dag idag iallafall, tråkigt nog!

Kommentarer
Postat av: fanny strålberg

hej, åh va kul :) ja precis, bor i södra i fulham! ja absolut de kan vi göra, lägg till mig på facebook så kan vi höras där!

2013-10-23 @ 22:58:25
URL: http://faannystralberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide