måndag igen

idag är det måndag och idag har jag varit här i 59 dagar (tror jag. Om min matematikhjärna har gjort sitt jobb ordentligt). 
Började dagen med att sova till nio då jag ändå inte behövde ta tjejerna till skolan. Har sedan dess strukit lite kläder vilket är min vanliga veckodagssyssla, haha. Plus att jag var ut och sprang imorse! Nog för att jag defeatade syftet av min lilla löptur med att käka fruktcoctail med sprutgrädde och nutella som belöning, men alltså ja. Det är väl ändå tanken som räknas?? 
Ska fortsätta med att städa lite i tjejernas rum och sen kanske se lite Downton eftersom jag ändå inte behöver hämta dem och ta med dem på simning efter skolan. Skönt ändå! Nä nu ska jag svara på Cathys meddelanden angående en bio vi hela gänget ska se på fredag. Vet fortfarande inte vad den handlar om eller vad den heter, jag hänger bara på för att jag vill ha vänner:):):) standard. Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide