Spännande tisdag i North Finchley (nej egentligen inte)

Började morgonen (okej, klockan va elva och jag hade jobbat sen halv åtta, men ändå) lite spännande sådär med att se en mindre bilkrock. Typ just utanför min gata. En äldre man skulle göra en u-sväng när han krockade med en bil som kom körandes rakt fram på vägen, tur som var så blev ingen skadad men mannen såg riktigt chockad ut, stackarn. Var på väg hem efter att ha lämnat tjejerna när det hände, och stod väl ca tre-fem meter bort. Fast reagerade knappt när det smällde till ändå, även fast det var aaaashögt? Aja.
Någon timma senare mötte jag upp Veronica i East Finchley där hon bor och åkte in till Picadilly. Käkade lite lunch och gick sedan på en rätt stor och mysig bokaffär och köpte böcker. Eller en bok. Och sen åkte vi typ hem igen och jag kom hem alldeles precis lagomt till middag, vilket ägde. Hehe. Men bra dag idag iallafall, tror jag ska avrunda den snart med lite Outnumbered för är sååå trött efter att ha sovit riktigt dåligt och jobbat imorse. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide