too cool for school

Idag är de torsdag och jag är så jävla yolo att jag är hemma från skolan!!!!!!! Okej, bara för att jag måste jobba för att Scarlets lärare är på strejk och hon måste va hemma, meeeeen ändå. Det räknas.
Igår kom mamma, Fia, Jobi och Lena till London så for och mötte dem på Victoria station, hitta till deras hotell (konversationen var typ: jag: "vet ni var hotellet ligger?" väldigt lång tystnad. Fia: "asså jag har printscreenat google maps hur vi kan gå" oki) och käka middag på pizza hut och shoppade på primark. Eller de shoppade, inte jag haha, måste försöka spara mina pengar lite.. I eftermiddag eller så kommer nog mamma och Fia hit och träffar familjen och lämnar alla grejer jag ville ha med mig hemifrån och sen åker vi tillbaka till Victoria Station också ska jag sova hos dem, för imorgon morgon ska vi på Madam Tussaudes. Och jag är astaggad. För jag ska ta en bild med världens sexigaste mans vaxdocka. Wooooooho! Okej, nu börjar mitt inlägg vara för konstigt så, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide