WHY DOES IT RAIN

Imorse när jag klev upp vid halv tio var det mulet och kallt men inte speciellt dåligt väder. Åkte in till Wood Green och träffade Jenny och shoppade lite och fikade fram till halv två, och när vi kom ut från shoppingcentrat så hade det börjat regna. När jag kom till North Finchley och gick hem så började det SPÖregna. Och så har det typ fortsatt. Hela dagen. Det är såååå kallt. Så, Jobi, Fia, mamma... Förbered er! 
Ikväll ska jag göra min läxa och sen se CSI eller något annat roligt. Och stryka lite, eftersom jag inte gjorde det idag och det är mycket ren tvätt nu haha... Oh well, man kan ju inte alltid ha det roligt......

Kommentarer
Postat av: johanna

kaaallllllt!!! huuuuuuur? vad för jacka osv??

Svar: Assååå typ mellan 15-10 grader tror jag, men regnigt och mulet också! Jag har just köpt en tjock höst/vinterjacka, sååååatteh ah... Men ni klarar er säkert på typ skinnjacka/whatever, ha bara ingen SOMMARjacka som jag annars har...!
Madelene

2013-10-15 @ 00:03:16
URL: http://jobis.blogg.se
Postat av: johanna

okej, man kan ju ha en långärmad under skinnjackan! blir så jobbigt shoppa med tjock jacka!

Svar: Haha ja men helt klart, är ju asvarmt i affärer och tror mitt största problem är att min vanliga jacka har trekvarts-ärm, hahah!
Madelene

2013-10-15 @ 10:17:45
URL: http://jobis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide