and for once it might be grand, to have someone understand

Tog med tjejerna till skolan idag och det blev en liten lätt panik då vi vad sena och var tvungna ta bussen och kom fram en minut innan de började. Haha, ja, vi hann i alla fall i tid. Efter det tog jag bara bussen till min egen skola, gjorde klart min läxa och hade min tretimmarslektion. Och fick mer läxa, såklart. "It's not as bad as it sounds like" sa min lärare samtidigt som hon gav oss fem sidor i boken att göra plus två worksheets. Not as bad as it looks? Jo tjena. 
Åt lunch efter skolan med Nora och Frida innan jag drog hemåt. Sitter nu och ser Beauty and the Beast med flickorna, vilket är sååå kul/skönt/mysigt/härligt. Den är ju bara SÅ bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide