är kanske världens sämsta bloggare

men helt ärligt så har jag inte så mycket intressant att blogga om. Haft en heldag med tjejerna idag så vi gick på McDonalds och käkade och sen drog vi till parken nån timma. Skönt ändå. Imorgon börjar de dock skola vilket innebär mer fritid för mig, i alla fall tills jag börjar skolan (även fast det bara är typ 3 timmar per dag och två dagar i veckan). Hur som, skönt.  
Imorgon ska jag åka in till skolan och betala resten av skolavgiften och sen åka in till stan och göra lite shopping på primark, blir nog rätt bra! Behöver utöka min garderob lite nu när jag inte kan dela kläder med min lillasyster längre, ahahah .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide