för jag tycker ju regn är så jäkla kul

Idag regnar det. Typ mycket. Tror jag, i alla fall. Det är inte som om jag varit ut någonting och helt ärligt tänker jag inte röra mig från huset om jag verkligen inte måste. Ska inte ens hämta paketet som kommit till mitt post office idag bara på grund av att det regnar så mycket, utan jag ska ta det imorgon när jag är på väg hem från skolan istället. För jag måste ju liksom dit ändå, även fast det regnar. Tyvärr.
Fritzy fyller år idag också men ville absolut absolut inte ha en present, så ok sa jag och sparar mina pengar till i helgen när jag (mest troligt i alla fall) ska dra ut med Amanda, Sofia och Anna och alla andra som ville/ska med. Är ledig idag också då Fritzy tydligen var ledig och imorgon så ska jag sitta barnvakt på kvällen eftersom han och Katie ska ut. De ska väl fira hans födelsedag då båda är lediga, antar jag.
 
Okej, åter till regnet. Regn suger. Jag gillar inte regn. Det enda som är minsta bra med det är att jag har en orsak att vara osocial och inte röra mig från huset. Och det gillar jag av någon konstig anledning, haha, speciellt efter jag varit med massa människor flera dagar, så nu ska jag slå på en film och bara ... njuta av min ensamhet. Så, later guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide