hela mitt liv är lite spur of the moment just nu tror jag

som jag skrev lite snabbt igårkväll så fick jag världens kick och bokade biljetter till One Direction konserten här i London den 8e juni. Jag var SÄKER på att det var slutsålt (eftersom det stått det typ överallt) men så såg jag plötsligt att någon tjej jag har på facebook hade köpt biljetter så då var jag också tvungen att boka. Har inte särskilt bra platser alls, men vad kan man förvänta sig när man bokar så sent? Hade ren tur på konserten i Sverige, vi fick superbra platser för att boka så sent (dvs när de släppte de nya platserna), och hade tyvärr inte sån tur igen. Men men, sitter på samma sektion som den finska tjejen iallafall så går kanske att lösa så vi får sitta bredvid varandra. Hon är också aupair så vi borde ju hinna träffas innan också...
 
Idag då? Ja, idag regnar det till och från, vilket känns så himla skumt eftersom det var typ bastu-värme ute igår. Scarlet fick sin vilja igenom när det började spöregna när vi var påväg till skolan och vi tog bussen istället så hon var nöjd haha. De var fett griniga imorse och hade helt klart vaknat på fel sida, men det släppte som tur var efter en timma eller så, haha. Nu är de på skolan och jag är hemma. Har hunnit städa lite, dricka te och göra en ansiktsmask, och nu ska jag se sista avsnittet av PLL. Vet dock redan vad plottwisten är (det var ett misstag, ett väldigt stort misstag, hatar att veta sånt, ville inte ens veta) så är inte så himla excited över det faktiskt, vill liksom bara att det ska vara över..
 
e så glaaaad pga 1d i juniiiiiiii wohooooooo!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide