inte min dag idag skulle jag tro

Imorse när jag vaknat och i vanlig ordning kollade instagram så fick jag veta att den första snön har kommit där hemma. "Okej??" tänker väl ni från södra Sverige/ni som inte älskar snö "kul ens?!! Palla snö i september och snö är inte ens kul/fränt/whatever och big deal???" DET E EN BIG DEAL. Eller nej egentligen inte, men det är konstigt att missa den första snön, eftersom jag aldrig gjort det förr och tanken på att jag skulle göra det hade faktiskt aldrig slagit mig. Okej, jag va beredd på att inte ha snö på julafton, men missa första snön??? Otänkbart! Blev som ni kanske förstår rätt upprörd när jag insåg detta, haha.
Sen fortsatte min otur. Var i vanlig ordning sen till bussen, så när jag klev på bussen som skulle ta mig till busstationen så jag kan ta mig till skolan och skulle betala, så hade mitt monthly buspass gått ut. Heh, kul. Blev bara att punda ut £2.40 för varje buss jag skulle ta (btw såg ni hur rolig jag var där???? Punda ut pund, hahahahahha, där fick jag till den!) så det var ju jävligt surt... Är iallafall hemma och käkar lunch nu men ska snart hämta mina kids som båda ska va med kompisar, tror jag. Blir väl... fullt upp, så att säga!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller med dig totalt! SNÖ är en stor grej och jag älskar det! Så himla annorlunda när man hör om frost och snö hemma när man själv har 25 grader. Älskar vinter och kommer bli så konstigt när jag inte riktigt får uppleva en riktig vinter detta år, men det kommer ju fler liksom!

Svar: Hahah åååh Gud kan inte ens tänka mig att va i Spanien över vintern... England känns liksom nog!! Men du har nog rätt haha!
Hoppas förresten att du får det superbra med din nya värdfamilj, tur att du hittade någon du verkar trivas riktigt bra med :D
Madelene

2013-09-26 @ 21:17:32
URL: http://vivoenmallorca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide