när man upptäcker att man levt två veckor i en lögn.....

Igårkväll upptäckte jag att jag levt i en lögn i två veckor. Mitt favvoprogram, downtown abbey, heter inte downtown abbey. Det heter DOWNTON abbey. Utan w. What the fuck????! Aja, det förklarade iallafall varför det inte funkade att söka på det på datorn, heheheh.
Idag är jag ledig. Har hittills inte gjort nånting typ, tagit en liten löptur (alltså, den var mini, min kondis är inte på topp whatsoever), strukit de sista grejerna som var kvar och snart ska jag och Ellinor dra och äta lunch. Lyyyyxmåndag alltså, är skönt att inte behöva jobba idag haha. Vet dock inte varför jag sitter inne med tanke på att solen skiner här i England; hösten här är inte som hösten hemma jag är van med. Tydligen. Nej nu ska jag gå ut, laterrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide