never play cards with a man named Doc

igår var jag på common core skills kurs i sex timmar i Westferry (vilket var lite problematiskt då Northern Line, Central line OCH DLRen låg nere) och efter den drog jag in till Kensington och mötte upp Emilia och Anna. Vi gick och spelade bowling (jag vann!!!!!!) och bara hängde. Skön lördag. 
idag trotsade jag min trötthet och klev upp när alarmet ringde, åkte in till centrala London och gick på frukosten på Scandikitchen. Drack oboy och åt kanelbulla och pratade med alla och sen gick vi till SugarSin och köpte svenskt godis... hehehe. OCH så köpte jag en träningströja som är långärmad, sååååå nu ska jag väl börja försöka ta tag i min träning och så.... FÖRSÖKA. Nu däremot så catchar jag upp med xfactor eftersom jag missat två avsnitt och planerar att se det som är ikväll. Kommer dock inte kunna se Downtown Abbey som har säsongspremiär ikväll, har ju fortfarande kvar en säsong att kolla på innan jag är ikapp.. Ledsen tjej hära!! Nä nu ska jag fortsätta kika xfactor, cyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide