TGIF

blev en barnvaktar-dag igen då Katie blev fast på jobbet ikväll och Fritzy jobbar till elva eller något. Lite synd när jag hade planer med Veronica men det är ju inget att göra åt, det är ju mysigt att se film med tjejerna också! Längtar till om ca en timma när de duschat och lagt sig dock, för då kan jag glo några avsnitt downtown abbey, har inte blivit sååå mycket av det på senaste tiden hahaha.

Får se hur mina planer blir imorgon... Hade tänkt vara med Cathy från min klass under dagen och sen dra ut och festa på kvällen, men Fritzy jobbar och det kan hända att Katie också måste jobba så då blir det att ställa in åtminstone planerna med Cathy, tråkigt nog. Men finns ju andra helger liksom!
Idag var jag och fikade med en tysk tjej som bor i närheten av mig vilket var grymt kul! Okeeej vadå supertråkig blogg jag har??? Ber om ursäkt hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide