TJA

tydligen har min kropp och skaffat sig förkärlek till att vara sjuk. Okej, jag blir väl inte precis förvånad då det varit såhär sen förra sommaren, men ändå liksom. Hur kul är det att få feber igen när man äntligen blivit kvitt all hosta och grejer??? Låt mig svara er, inte kul alls. 
Nu sitter jag nere i köket i någon av tjejernas morgonrock och gör min läxa till imorgon. Barnvaktade från klockan sex vilket innebar att jag var ledig fram tills då och sen såg en film med tjejerna tills det var dags att sova. Not hard. Men jag klagar inte, älskar såna här dagar, tro det eller ej! Hehe. Nu ska jag göra ännu en kopp te och tröstäta lite glass, för det får man faktiskt när man har feber. Jag lovar.

erkänn att morgonrocken är fett söt. tror jag ska sno den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide