Angus, thongs and perfect snogging

Idag vaknade jag vid halv sju för att börja jobba sju. Tog kidsen till skolan och allt sånt som hör till, och sen när jag kom hem så städade jag och strök allt som jag inte orkat fixa de senaste dagarna. Åt varmkorv med mos till lunch också, bara för att jag var sugen till ketchup och det enda jag gillar ketchup till är potatismos och lasagne, hehe... 
Just nu ligger jag och ser film, Angus, thongs and perfect snogging. Så jäkla kul hahah. Ska väl säkert hämta tjejerna om typ en timma, ifall nu inte Katie kommer hem i tid. Sen har jag inga som helst planer för kvällen utan ska nog bara ta det lugnt här hemma.. Nu ska jag fortsätta se filmen, laterrr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide