dessa höns alltså

Igår skaffade vi höns. Japp, jajamän, riktiga livs levande HÖNS. Jag tycker det är jättekomiskt men jag måste erkänna att de är lite söta, mina nya bästisar typ.... Har väl varit ute hos dem fyra gånger bara idag, nu senast då barnen kom hem. En av dem har till och med lagt ägg! Wohoo. Jag som hatar ägg haha...
Idag mötte jag upp med Leonie och tog en fika och efter det hämtade jag tjejerna på skolan. Vi gick ut till hönsen (som förövrigt heter Harry, Vixy och Lily Rose) och nu spelar Scarlet lite flöjt. Som ljuv musik för öronen..... Eller inte. Hahah. Nej hon är rätt bra. Ikväll ska jag och Sofia till restaurangen där Linnea jobbar och äta middag innan alla vi tre ska ut i Camden. Blir nog skitbra skulle jag tro!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide