Good Friday

Igår hade jag världens kanske lugnaste dag och gjorde inte så mycket mer än att se på Keeping up with the Kardashians. Eller okej, jag hämtade tjejerna och såg film med dom också, plus skypade rätt snabbt med Jobi. Men jag såg mest Kardashians.
Nu över långhelgen är både Katie och Fritzy lediga sååå alltså är jag också det. Tyvärr så är typ ingen jag känner kvar i London just nu. Förutom Linnea, men hon ska jobba i helgen tror jag.... Ska iallafall åka in till centrala London för att hänga med henne nu snart, vi ska sätta oss i en park (st. James's Park) och chilla och ha det gött. Haha. Solen är ute idag och det ser ut som om det är varmt ute, så det blir nog superbra! ska nog gå upp och städa rummet lite innan jag går, för det behövs verkligen hehe.... Aja, hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide