long time no see

Öh. Heeeej där. Längesedan jag skrev. Var ju som sagt på YMAS konserten vilket kan vara det bästa jag nånsin varit med om. Sen dagen efter det så kom Kajsa och Otilia och var här i en vecka vilket var jättekul. Vi var bland annat på en tour i studion där de spelade in Harry Potter och sen åkte vi till Paris en dag också. 
Samma dag som de åkte hem kom min värdfamilj tillbaka från deras semester. Nu är vi tillbaka i lite rutiner, men eftersom barnen än har lov så är det lite annorlunda ändå. Dock så är de på Non-stop Action varje dag mellan 10-3 vilket är jätteskönt, men är ju ändå inte riktigt skolrutinerna. Ja, vad mer ska jag säga? Ska kanske hänga med Linnea ikväll ifall vi inte måste jobba båda två. Har annars inte alltför många att umgås med nu då typ alla är hemma i Sverige över påsk eller jobbar asmycket. Nu ska jag göra bort att städa lite och sen kanske gå och göra något vettigt. Heeejdå


HP godiset som jag köpte efter touren, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide