bättre sent än aldrig

Det här med att blogga är väl inte helt min grej, men ja, ska väl berätta lite om helgen kanske? 
Gjorde absolut ingenting alls fram till lördag kväll då jag åkte till Sofia och såg film och åt massa fruktsallad och drack (cherry)vin. Överdrev kanske lite när jag köpte frukt så det blev galet mycket fruktsallad haha, men det var bra ändå.
På söndag gjorde jag inte heller någonting utom var på en kort promenad med Cathy och käkade blåbär i kylan, haha.
Idag däremot så mötte jag upp Linnea och Sofia i Hyde Park och vi gick på powerwalk/joggade lite. Vädret var hur bra som helst och kan ju inte säga att sällskapet var helt fel heller! Kom hem vid tre så har bara typ duschat, käkat och gjort lite läxa och nu ska jag, Linnea och Sofia på karaokebar ikväll och sjunga karaoke, så det blir himla kul! Nu måste jag göra mig klar så jag hinner till bussen och sådär, hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide