birthdays

Nu är den en himla massa födelsedagar hela tiden alltså. Förra veckan fyllde mormor och Emma år, igår gjorde mamma det och idag var det Cathys tur. Och snart är det mars vilket innebär två födelsedagar för mina värdbarn samt att både pappa, morfar, Sandra, Fanny och Erica fyller år. Hoooly mother of Jesus alltså.

Idag drog jag iallafall till Cathy vid tio och hjälpte henne ställa fram kakor/tårta osv och inväntade Anniek och Chiara. Gick en rundtur i Cathys GIGANTISKA hus som jag redan sett en gång innan vi gick och fikade. Var mysigt, och jag fattar verkligen inte att mina 94-kompisar har börjat fylla TJUGO. Det är ju knäppt!! Haha. Vi drog från henne strax efter ett då alla behövde åka hem och jobba lite mer.... Nu är Katie och hämtar flickorna, ska väl umgås med dem när de kommer hem och så måste jag göra all min läxa senare ikväll, om jag nu inte drar på ung i London i svenska kyrkan. Aja, ska fortsätta läsa tidningen nu och se om det hänt något här i staden eller om det bara är tråkigt och tyst. Laterrrr


Fina tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide