half-term

I helgen har jag inte gjort särskilt mycket intressant. Okej, jag har inte gjort särskilt mycket alls om jag ska vara ärlig. Har mest sovit väldigt tidigt och vaknat väldigt tidigt. Men igår så åkte jag faktiskt in till Brick Lane och hängde med Linnea. Vi gick på matmarknaden och skulle köpa mat men köpte bara juice, fortsatte gå upp hela brick lane och satte oss till sist på nått mysigt litet konstigt ställe och åt lunch. Jag åt curry kyckling som var hur gott som helst och Linnea åt typ vegetarisk moussaka med ris. Var superroligt att vara med henne, och jag gillar verkligen brick lane, även om det var lite väl mycket folk där igår haha.

Denna veckan är det half-term, vilket innebär att barnen har lov, typ som vårat sportlov. Scarlet och Daisy är, som vanligt, på non-stop action och dansar mellan 10-3, vilket är grymt skönt då det resulterar i att jag får tid över till att göra allt som jag ska göra här hemma. Sitter just nu och äter lunch (hemmagjord ärtsoppa, så jävla gott!!!) och ska sen städa toan och börja stryka alla kläder som har blivit tvättade i helgen... Kuul. Aja, tror jag är ledig imorgon så då ska jag åka in till London och köpa en present åt Daisy, ungen fyller ju pr hur snart som helst.... 



Min och Linneas mat (hehe) och stället som vi åt på. Niiice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide