jobblördag

Idag jobbade jag på morgonen så fick kliva upp vid halv åtta. Katie och Fritzy drog vid åtta och sen vid nio tog jag med mig tjejerna till deras musik-klasser på någon skola i North Finchley typ. Var där i kanske en och en halv timma, gick hem och till Sainsburys för att köpa snacks till ikväll, och sen kom Katie och Fritzy hem så då blev jag ledig. Senare ska jag iväg till Chiara på sleepover med ett gäng tjejer, så det blir väl mysigt! Italiensk middag och såna saker. Och imorgon ska jag, Cathy och Anniek på bio. Blir superbra! nej nu orkar jag inte skriva något mer för är fett ointressant. heeejdå

Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan, jättefin blogg! Jag är sugen på att åka som au pair till England och tänkte höra om du åkte med någon förmedling?
Kram

Svar: Heej, tack så mycket!!! Åh gör det, är roligt att vara här! Nä, jag åkte privat och hittade min familj via www.aupair-world.com, superbra sida verkligen, tycker du kan kolla där! Annars tror jag att Swedish Connection är en bra förmedling :)
Hoppas du kommer iväg! Kram
Madelene

2014-02-06 @ 18:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide