the brits

Igår kväll kom Sofia hit och såg BRITawards med mig. Var en bra show och både Bastille, Arctic Monkeys och One Direction vann priser och Bastilles uppträdande med Rudimental var så sjukt bra alltså. Både jag och Sofia satt typ och dog haha. 

Idag har jag typ inte gjort något förutom att städa mitt rum lite innan jag for och fikade med Ellinor och varit med henne sista gången innan hon åker hem till Sverige. Så himla tråkigt för mig, ååh. Och Meri flyttar hem till Tyskland på lördag också... Haha, alla bara drar! 
Ska inte göra något speciellt alls ikväll tror jag. Har ca inga pengar kvar för veckan nu när jag går på budget, så är ju lika bra att jag bara är hemma och tar det lugnt då... Nu ska jag gå och se vad Scarlet gör så skriver jag väl kanske någon annan dag då jag har något att skriva om hahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide