vårväder

Idag är det riktigt fint väder. Eller ja, det är mulet, men det är rätt varmt. Och tidigare idag så var solen faktiskt framme, och den värmde rätt ordentligt. Skönt att det inte regnar iallafall, speciellt inte som jag strax ska gå och hämta flickorna på Non-stop Action.

Igår var jag ledig och åkte in till centrala London i hopp om att hitta en födelsedagspresent åt Daisy. Meeen så blev inte fallet tyvärr. Men Veronica kom iallafall in och vi käkade lunch i Chinatown, hängde lite på primark och gick och drack juice innan jag drog hem. Lagade fisk till middag åt mig själv och såg film tills Meri kom, då vi också såg film, haha. Bra dag ändå.
Nej nu måste jag gå för ska lämna in ett recept på Apoteket eller något, plus köpa såna nödvändiga saker jag behöver på Aldi (sminkborttagningsservetter och tvål typ). Laterrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide