12 Years a Slave

Igårkväll så åkte jag in till Angel och mötte upp Linnéa och Sofia för att, efter lite små problem, se bion 12 Years a Slave.
Vi skulle mötas tjugo över sju. Min buss var en kvart tidigare än det stod på tfl's hemsida att den skulle vara. Linnéas tunnelbana var sen. Och Sofia råkade hoppa på fel buss. Hahah! Slutade med att vi fick hjälp av de snälla killarna i kassan och bio-managern så vi fick byta föreställning till den en timma senare då vi hade missat de första fem-tio minuterna av filmen. SÅ snällt. Kostade inget extra eller så heller vilket var superskönt. 
Filmen, då? Ja, filmen vad skitbra. Jävligt hemsk (om än inte gråta-hemsk) men ändå så jävla bra. Att den är baserad på en sann historia/Solomon Northugs bok om sitt liv gör den ju bara ännu bättre. Helt klart värd att se!! Kom väl dock hem där vid tjugo i ett efter att ha åkt buss i ca timman och såna grejer, haha. Sååå är ju rätt så trött nu. Tur att jag inte har något speciellt planerat i alla fall. Okej, nu ska jag städa och detta inlägget blev ju äckligt långt. Hejdååå

Kommentarer
Postat av: Belle

Såg också den nu i veckan! skrev själv ett blogginlägg om det ;)
Och ett tips; på tisdagar är det halva priset på vissa biografer här!

Svar: Haha åh visst va den asnice??
Åh okej, nice ju! Det får jag kolla upp!! Tack för tipset :D
Madelene


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide