Cavalier Youth

Igår skrev jag värsta långa inlägget om hur underbart det varit under dagen när jag och Sarah såg You Me At Six spela och sen fick våra skivor signerade samt prata med dem och så. Meeen det inlägget försvann. Och nu är jag för lat för att skriva ett nytt. Allt jag kan säga är att det var bästa dagen typ någonsin, jg går runt i nån jäkla lyckobubbla, nya albumet fullkomligt ÄGER och det jag taggar allra mest till är den riktiga konserten i april. 
Idag har jag haft en lugn dag, bara varit hemma och gjort min standard strykning som varje måndag. Tar typ år då vi tvättar ca allt under helgen haha. Aja skönt ändå. Ikväll ska jag ut på en pub här vid mig med Carina och hennes kompis, så det blir väl trevligt. Haha herråååå



Skivan <3333 frustrerande är dock att jag aldrig fick med Chris på bilderna för han satt för långt åt vänster. Och om jag väl fick med honom så syntes inte Dan för att han böjde sig ner. Aja, whatever. Bääästa bandet alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide