chilly sunday

idag åkte jag iväg till ett ställe som heter Manor House, och ligger typ 40 min från mig med buss, för att träffa Sofia och Linnea, två svenska tjejer. De var verkligen supertrevliga och det var riktigt kul. Vi satte oss på ett café och drack en supergod smoothie, de åt paninis som såg asgoda ut och jag åt världens typ godaste bär/glass/grädde-dessert. Hehe. 
Nu är jag hemma och ska gå ner och se film eller något i den stilen. Hade egentligen tänkt vara med Carina en stund men orkade verkligen inte lämna huset igen, haha. Är såååå trött och frusen. Inte alls kul.
 
 
grym utsikt från Alexandra Palace igår. och jag, Chiara, Chiara och Cathy på den andra bilden. weyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide