Ingen söndagsångest här inte

Idag har jag gjort absolut ingenting sen jag vaknade. Ska fortsätta göra ingenting förrän JVM finalen börjar. Ska även försöka fixa så jag kan se den via svtplay även fast man egentligen måste vara i Sverige för att göra det.

Är lite tråkigt här då de flesta av dem jag umgås med inte kommer till London förrän idag eller imorgon. Men det löser sig väl då. Ännu tristare är väl att rätt många har åkt hem för gott också... Men aja. Skolan börjar på tisdag igen (tror jag) och jag längtar INTE. Fy. Men det blir väl bra/kul att träffa alla i alla fall, haha. Okej har väl inget att ens berätta sååå hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide