Sextonde januari tvåtusenfjorton



Favvosarna här. Ska till Dover på lördag med dem (- Chiara M, + Sarah) och är astaggad även fast jag kommer vara tvungen gå upp stört tidigt och ska festa imorgon kväll/kvällen innan. Kommer väl inte sova nånting under natten hehe. 
Åh! Skolan kändes inte riktigt lika svår idag. Börjar kaaanske komma in i rutinerna snart. Mina gamla, vanliga rutiner med att gå till skolan, dagdrömma mig genom halva dagen och sen inte göra alla miljoner läxor jag får. Men ändå lyckats på nått skumt jävla sätt. Aja, ska väl inte klaga. Nej. Nu ska jag väl lägga mig. Är barnvakt men kidsen sover och jag är trött och behöver ju ändå inte vänta uppe på att Katie och Fritzy kommer hem såååå tänker inte göra det heller. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide