tgif

sedan jag sist bloggade har jag hunnit se JVM-finalen på en kanadensisk sida och varit asbesviken för att Sverige förlorade mot Finland (FINLAND av alla länder!!!!). Har varit barnvakt lite. Hängt med Meri och hennes kompisar på lunch i Primrose Hill ena dagen, lunch och återträff med mina kompisar i Wood Green den andra. Haft playdate hos Meri och fått helt bekräftat att hon flyttar hem om typ två veckor. Chillat en massa. Sett film. Varit utan internet i typ två dagar utan att nån visste varför för att sedan upptäcka att det bara var ena kabeln som åkt ut ur jacket? Haha mycket förvirrande. Har även jobbat två tidiga morgonar vilket är både bra och jobbigt. 
Idag hade jag däremot sovmorgon. Sov till halv nio, klev upp och åt frukost, läste om kriser i Tchad och Burgundi på Aftonbladet och sen har jag städat. Ska stryka lite också nu innan jag drar mig ut för att träffa upp Leoni för en standard-fika på Costa. Sjukt längesen jag såg henne, senast var som snabbast när vi möttes vid tunnelbanan då jag lämnat av Felicia på Heathrow och Leoni skulle någonstans. Innan dess var det typ november. Och ändå bor vi helt sjukt nära varandra? Haha. 
 
Förresten så började tydligen inte skolan förrän nu nästa tisdag, vilket är svinskönt. Ööh nej nu ska jag stryka det som finns så jag faktiskt hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide