T in the Park

Ikväll åker jag och Sofia till Skottland!!!!!!!!
Okej. Hehe. Idag har jag varit på bio med barnen eftersom de hade skolstrejk. Vi såg på the Muppets: Most Wanted och den var faktiskt rätt bra. Nu är jag hemma och jobbar och hoppas att jag slipper jobba ända fram till 8, vilket typ är när jag ska fara. Sen ska jag och Sofia åka buss till nästa buss till Skottland. Blir typ tolv timmar buss, men man är väl från Norrland och har varit med om värre liksom. Nu ska jag återgå till jobbet och ska väl packa klart senare. Jag skriver väl här efter helgen igen. Herrååå

Kommentarer
Postat av: NicolereisH

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


fast. Goods for insects .to order
fast. Goods for birds . to anywhere in the world
very fast. Touch panels (touchscreen) . to anywhere in the world
very fast. Footwear for kids . to any place
fast. The cleaning accessories to computers .to order




@a

2021-06-15 @ 06:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide