all my senses come to life while I'm stumbling home as drunk as I've ever been

Idag är det tisdag (vilket ni kanske själva faktiskt räknat ut). Är alltså därför ledig. Eller var, nu är jag hemma och ser en asdålig serie som är väldigt beroendeframkallande med Scarlet. Haha.
Innan idag åkte jag först in till Golders Green och åt lunch med Veronica. Var väldigt gott och väldigt trevligt! Vi satt där ett tag innan vi båda började dra oss hemåt, och sen när jag sitter på bussen och i princip är hemma i North Finchley så ringer Sofia och säger att hon är ledig idag så vi bestämmer oss för att ses ett tag. Vi köpte en mcflurry och gick till Friary Park och chillade där i solen ett bra tag, och bara pratade och lyssnade på Ed Sheerans superbästaste nya album! Mysigt var det.


Har även bokat min resa hem nu! Eller, mamma gjorde det, men det är ju typ samma sak. Är inte ens fyra veckor tills jag åker hem tror jag... Helt jäkla sjukt!!! Har iallafall roliga grejer att se fram emot innan jag flyttar så det är ju bra, och vi börjar i helgen med min födelsedag! Är egentligen inte taggad men Sofia har lovat att följa mig på bio i helgen så DET är jag AStaggad på hahaha. Okej nu ska jag fortsätta se denna sjöjungfru-serien för nu är det lite spännande... Hehh.. Herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide