birthday weekend

Har haft bästa födelsedagshelgen i helgen. I fredags kväll mötte jag först upp Sofia, Alva och Ylva och vi åkte till Highgate för att äta middag på en mysig restaurang med jättegod mat! Efter det så åkte jag och Sofia in till Camden för att festa. Vi satt vid floden och drack ett tag innan vi mötte upp Ellen för en öl, och när Ellen behövde åka hem vid tolv så gick jag och Sofia vidare till Barfly och dansade och hade askul hela natten. 



Igår var det ju då min födelsedag. Vaknade tidigt av trevliga samtal av släkten men sov nån timma till innan jag klev upp för att gå ut på lunch med Cathy. Åt även tårta till frukost som värdfamiljen hade köpt åt mig haha. Jag och Cathy gick till ett café i North Finchley, åt lunch, gick och kollade i second hand-affärer och sånt innan vi gick hem till var för sig.
På eftermiddagen åkte jag till Alva och var där en timma innan vi gick upp och mötte Sofia vid bion. Vi såg the fault in our stars, bästa filmen ever!!! Grät typ ögonen ur mig haha, så himla sorglig. Fick även fina presenter av bästa tjejerna. 

god luuunch

Idag har jag mest bara legat i sängen och sett på serier, men vid fem åkte jag in mot stan för att möta upp Felicia och äta middag som lite senare firande av mig. Vi åt pizza och hade det supertrevligt! Fick även en fin present av henne!! Har nyss kommit hem och ligger nu och ser Orange is the New Black. Bra avslutning på en superbra helg! Nu är det ju även mindre än tre veckor innan jag flyttar hem, vilket känns bra men samtidigt så jävla sjukt... Hah. Aja nu ska jag se serier, hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide