dålig på det här med att uppdatera

Längesen sist nu. Haha. Men faktiskt så skrev jag inget då jag var upptagen hela helgen när Evve var här. Och sen har jag inte orkat.
Okej, men helgen då? Hade en asbra helg som bestod av alkohol, One Direction, Harry Potter och massa massa mat. One Direction konserten var huuuur bra som helst och vill typ bara till Stockholm och se dem igen i helgen haha. Allt annat var också hur bra som helst, utom att Evve fick halsfluss och blev jättesjuk, så blev ett sjukhusbesök på tisdagen.... Men aja. 
Vädret har blivit hur bra som helst nu och igår åkte jag med Veronica till Hampstead Heath och satt i solen och hade picknick och lekte med hennes tvååriga värdbarn. Supertrevligt! Sedan jobbade jag på eftermiddagen och såg på VM på kvällen. Bra dag ändå. Nu jobbar jag morgon och ska nog sitta ute och chilla i solen sen, och vara barnvakt sent ikväll. Skönt ändå. Men nu är det schoolrun så, hejdå!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide