She looks so perfect standing there, in my American Apparel underwear

Först och främst måste jag bara påpeka hur jäkla duktig jag är som, först och främst, bloggat asmycket och sedan också gjort ovanligt mycket grejer hela veckan!! Haha. 

Igår så åkte jag in till Camden vid tolv för att hänga med Felicia och hennes kusin Amina på en fika och lite catch-up, vilket var väldigt väldigt trevligt! Det är så komiskt att vi äntligen bor nära varandra efter att känt varandra i sex år, men att enda orsaken att vi gör det är London... Hahah.
Hämtade barnen efter skolan och råkade lova Scarlet att vi skulle baka, så efter middagen gjorde vi just det. Hjälpte dock bara till med degen innan jag drog hemifrån och mötte upp Alva hemma hos henne. Vi gick och åt (eller jag åt och hon åt efterrätt) på pizza express innan vi gick vidare till våran stammispub och hängde där ett bra tag och drack lite. Standardtorsdag! 




Idag har jag bara städat och gjort iordning på mitt rum för när Evve kommer ikväll. Det är jättevarmt och skönt ute men bara för att jag är tvärsöver så ligger jag inne och ser på Castle med en kopp te - mest för att det är typ första dagen på hela veckan som jag haft tid med det, sååå ja. Behöver inte hämta tjejerna idag heller vilket är rätt skönt, och hämtar nog Evve från bussen strax efter fem. Är så taggad på helgen alltså!!!

(Ps Alva, jag snodde din bild hahah)

Kommentarer
Postat av: J

Hejsan.
Jag har nyligen startat upp ett forum för au-pairer och försöker få fart på det. Det är både för de som är iväg just nu, de har varit iväg eller de som vill åka iväg.
Titta gärna in :) Och tveka inte att bli medlem om du känner för det :)

Ha en bra kväll,
/J http://aupair.ifokus.se/

2014-06-08 @ 19:11:28
URL: http://aupair.ifokus.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide