lite om helgen

I lördags klev jag upp skittidigt och åkte in till Victoria coach station för att ta bussen till Bristol, som ligger typ 2.5 timmar härifrån. Vi landade där vid tolv och köpte då en liten picknick som vi åt innan vi utforskade staden och sådär. Var inte särskilt imponerad om jag ska vara ärlig. Det var väl bra och så, men inget speciellt. På kvällen åkte vi hem till mannen vi skulle couchsurfa hos. Åt middag, såg en film och gick och la oss för vi var så jäkla trötta. Vaknade hyfsat tidigt på söndag morgon igen och fick skjuts till en av Bristols tågstationer. Åkte tåg in till Bath (tog väl typ 15 minuter haha) köpte frukost och gick och satte oss i solen och åt den i väntan på att de från skolan skulle komma fram. När de äntligen kommit så gick vi på the Roman Baths Museum och fick se hur det sett ut när romarna varit där och allt såntdär. Tyckte det var sjukt coolt. Sen gick vi på Fashion Museum vilket inte var lika coolt. Köpte glass och satt i solen och åt den. Njöt av utsikten. Gick runt och kollade i staden. Käkade asgod middag just innan vi åkte hem... Tyckte att Bath var mycket mer nice än Bristol, och det är helt klart en stad jag skulle vilja åka till igen! Så HIMLA fin alltså. 
Igår var jag med Sofia ute på en powerwalk vid henne och sen var jag bara hemma och strök och chillade resten av dagen. Nu idag ska jag till skolan och sen är jag ledig i eftermiddag igen, skönt.  Nu måste jag göra mig klar, hejdå!

Klädde ut oss lite på Fashion museumet hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide