#melfest

Igår var jag med Sofia typ hela dagen. Mötte henne på bussen som jag hoppade på i Highgate, och då åkte vi in till centrala London och gick på Tower of London ett tag och kollade på kronjuvelerna och tortyrkamrarna och andra coola grejer. Hängde då där någon timma sen efter det så gick vi tillbaka över Tower Bridge och till Borough Market och tittade på all mat och försökte hitta stånd där man kunde povsmaka av maten, hehe. 
Åkte hem och käkade middag och sen just innan sju så kom Sofia hit för då skulle vi kolla på mello. Vi var sjukt besvikna för alla låtar sög, den bästa var ju lätt All We Are med State of Drama!! Efter mello var vi jätteövertrötta så skrattade åt allt, och sen efter typ en timmas kassa skämt och sådär så såg vi lite Bring it on tills Sofia skulle åka hem. Bra dag iallafall!

Idag hade jag tänkt sova ut men vaknade halv nio av att Daisy öppnar min dörr och frågar om hon kan få sin present någon gång. Sa "kanske sen" och hon gick ut då hon insåg att hon hade väckt mig, haha. Sen strax efter nio kom hon upp igen och frågade om den, så jag gav den åt henne. En bok om Twilight Sparkle som är hennes favorit my little pony, haha. Ja, är väl inte varje dag en flicka fyller sex år, eller vad man nu brukar säga. 
Nu har familjen dragit iväg till Oxford för att fira deras kusin eller något som fyllde år tidigare i veckan. Har ingen aning om vad jag ska göra idag hahah, får väl se vad planerna blir sen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide