senaste dagarna





Fredags: när vi var ute sprang vi på kändisar vilket jag och Sofia tyckte var aaaascoolt så vi var ju bara TVUGNA ta selfies med dem. Bra kväll helt klart.
Lördag: for in till Spitafields med Cathy för att äta på Breakfast club, men kön var så lång att vi gick på nandos. Åkte till Towern och tog en härlig selfie på en mur. När jag kom hem var jag svinbakis/trött pga inte sovit nästan något så låg bara uppe på mitt rum resten av kvällen.
Söndag: var med Sofia ute i Islington och gjorde lite grejer som att gå till polisen och fråga om de fått in mitt id osv som jag tappade i fredags haha. Efter det så gick vi på en liten marknad innan vi åkte till Angel och käkade på pizzaexpress haha. 
Idag: inte gjort typ någonting förutom att städat mitt rum. Nu spelar jag, Daisy och Scarlet lite Wii innan de ska iväg och ha intro-grej på scouterna typ, haha. Nu ska vi fortsätta spela, så, later

Kommentarer
Postat av: Johanna

vem/vilka tog ni kort med? :)

Svar: Två av medlemmarna i American Authors, ett rätt okänt band men som jag faktiskt (!!!) lyssnat på ibland i några veckor haha:)
Madelene

2014-03-26 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide