soliga dagar

 
tidigare idag åkte jag och Sofia till Alexandra Palace för att dricka lite te och chilla. Det var mulet och såg svinkallt ut men var rätt skönt så vi bestämde oss för att sitta ute i hopp om lite sol, och, hör och häpna, himlen luckrades upp efter en liten stund och det blev strålande sol och hur himla varmt och skönt som helst!! Vi blev hungriga efter ett tag så bestämde oss för att gå in till Muswell Hill och köpa lite picknick för att sen gå tillbaka och äta den i Alexandra Park. Supergott och hur mysigt som helst. Bra dag med andra ord!
 
ps. hoppbilden jag tog på Sofia var den första (och enda) och när jag tog den och den blev så himla bra blev jag hur lycklig som helst haha. Sååååå var ju tvungen att lägga in den hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide