längesen sist kanske

Hehe. Har visst glömt bort att blogga på ett tag. Öh, men ja. 
I helgen har det varit bank holiday weekend så har inte jobbat förrän idag. I lördags var jag med Sofia och Alva på stan, på söndag låg jag inne och såg på Castle hela dagen och sen igår åkte jag in på Fotografiska Museet med Sofia Alva och Ylva. Var rätt intressant där, och vissa av fotograferna var sjukt duktiga! 
Igår när jag kom hem så hade familjen lämnat roast dinner åt mig som jag satte mig och åt, och sen satt jag nere hela kvällen och pratade med Katie, Fritzy och Kevin som var där och hälsade på, vilket var trevligt.

Nu resten av veckan så har barnen lov men de ska som vanligt vara på Non-stop Action så har ledig tid under dagarna. Idag har jag passat på att städa det som skulle göras. Ligger nu och ser på Castle, precis som vanligt, innan jag ska hämta barnen vid tre. 

Förresten så kommer ju Evve hit om typ just över en vecka! Vi ska på One Direction-konserten nästa söndag, och sen på måndagen ska vi på Harry Potter studion (för andra gången för oss) hehe. Kommer nog bli skitbra! Är huuur taggad som helst!!
Ska börja försöka blogga bättre nu igen hehe. Starting tomorrow!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide