Scooby Doo

Ikväll är jag barnvakt och just nu sitter jag och Daisy och ser teve (Scooby doo) då Scarlet skickade ut oss från matrummet då hon tyckte vi förde för mycket oväsen när hon försökte filma sig själv, haha. Men ja, kan inte säga att jag egentligen är så nere över just det, sett nog med hennes danser för att det ska räcka föralltid typ.
Även fast det är halfterm så gör jag ju typ inget speciellt på dagarna eftersom barnen är och dansar mellan 10-3, så sitter mest hemma och städar, tar hand om hönsen och ser på serier, så har verkligen inget roligt att berätta. Ska dock (mest troligt!) till Thorpe Park i helgen, vilket är ett nöjesfält! Är sjuuukt taggad alltså!!! Älskar såna ställen.

jag och Daisy tidigare 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide