i-landsproblem

spenderade mina lediga timmar idag med att åka in till Oxford Street med Julia som bor ca 15 minuter bort. Hon skulle in en sväng på Primark och någon sportaffär och liksom hallå, klart man följer om man ändå är ledig!!! Köpte ca ingenting dock då jag har obehagligt lite pengar kvar och ska ut ikväll och imorgon och än inte har köpt något busskort, men jag ska helt klart dit snart igen (typ nästa vecka, hehe). Tog med flickorna till parken idag igen, men nu var Fritzy med så var liiite lugnare. Har ätit (middag + efterrätt precis som alla andra dagar, kommer bli väldigt, väldigt tjock under mitt år känner jag), extrakidden är på väg hem och jag ska snart till puben och spendera alla mina pengar på öl.
Idag har jag dock fått fyra (!!!!!!!) olika erbjudanden om att gå ut med olika folk på olika stället (JA det är jättemycket som jag oftast inte ens får typ... ett) och känner mig galet taskig som tackar nej till folk men är man lat(och snål) så tar man det som är närmast(och billigast). Ska därför hänga med Julia, Lucy och Tina där de bor men om det suger så drar jag in till Camden där jag har tre olika gäng jag kan hänga med, haha. I-landsproblem big time faktiskt. ANYWHO nu måste jag göra mig quite ready since I don't look my best at all...
 
ps hoppas nån är avundsjuk att jag va på primark men inte ni

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är aningens avundsjuk. Här på min lilla ö mitt i engelska kanalen finns inget primark, vi får nöja oss med new look och massa annat..
dock ryktas det om att subway ska öppna här på ön så vi är lyckliga ;) hehe.

Svar: haha men new look är inte så pjåkigt heller precis! Åhå, men subway, då jäklar kommer det bli fart där borta, kommer bli nya favoritstället kanske? ;)
Madelene

2013-08-27 @ 17:54:58
URL: http://myjerseyjournal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide