18 december

Igår var det tisdag och jag var ledig. Eller, jobbade lite på morgonen och tog Scarlet till skolan då Katie och Daisy var på sjukhuset för en checkup för Daisy. Åkte hem, gjorde mig klar, drog in till Wood Green. Mötte upp lilla gänget (Sarah, Chiara, Cathy och Anniek) för en hejdå-vi-ses-efter-jul-när-alla-är-i-London-igen-lunch på Nando's. Heeeelt okej om jag får säga det själv. Satt där ett bra tag och åt och pratade, sen åkte Anniek hem och resten av oss gick till the mall på andra sidan gatan och shoppade lite julklappar och annat nödvändigt. När de andra bestämde sig för att åka hem till sig så drog jag mig mot centrala London/Oxford Street, eftersom jag fortfarande hade rätt mycket kvar att köpa haha. Hängde där i nästan tre timmar innan jag tog mig hem, helt slutkörd.
Idag har jag inte gjort någonting speciellt annat än att se dagens avsnitt av julkalendern, som jag följer slaviskt. Ska ta en dusch snart (vår varmvattenberedare funkar igen, yay!!!!!) och sen städa tjejernas rum och lekrummet. Partyyy. Sen ska jag vila, och hoppas att jag inte behöver hämta dem (för det är trots allt lite kallt ute och jag är trött). Hehe. Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide