I see fire

Igår åkte jag in till Wood Green vid tolvtiden och mötte upp Cathy och Anniek för att se The Hobbit (2). Den var aaaasbra och det kändes verkligen inte alls som om man suttit där i 2.5/3 timmar när den slutade.. Nu taggar jag bara tills nästa kommer ut nästa december, hahah. 
Efter filmen åkte vi in till Camden för att hänga lite med Chiara, Chiara och Maria. Gick runt på marknaden och Chiara kollade på julklappar, tog kort i photobooth och sånt där. Efter någon timma ville alla åka hem så jag for hem för att käka middag. Vi hade gäster så satt nere och pratade med alla fram till midnatt när de åkte hem. Så, igår var en riktigt bra och trevlig dag, verkligen!! Enda problemet är att vår boiler har slutar funka så vi har inget varmvatten. Och jag vill duscha.... Haha, aja, får väl duscha i kallt.......

nej, vet inte vad jag gör på sista bilden... Var inte riktigt beredd hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide