If this is to end in fire then we should all burn together

Kom precis hem efter att träffat Jenny för en lunch/fika här i North Finchley. Var ju liksom rätt mysigt att hänga på Coffee Republic en timma eller två och äta toastie och dricka choklad (eller panini och latte i Jennys fall) och prata en massa. Sen gick vi runt lite på affärerna här (typ poundland hehe) innan vi skiljdes åt. Nu är jag hemma och behöver nog inte jobba särskilt mycket förrän jag ska barnvakta senare ikväll. Behövde förresten knappt vara barnvakt igår då Katie och Fritzy kom hem klockan sex så det var jätteskönt, en vanlig eftermiddag typ!
Nä, nu ska jag ta tag i att städa mitt rum, det behövs verkligen nu....




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå!! Har du glömt bort den här sidan???

Svar: Nej bara inte orkat skriva :)
Madelene

2013-11-18 @ 22:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide