och ber väl lite om ursäkt för ännu ett värdelöst inlägg

Just nu är mitt liv rätt händelselöst. Rent av tråkigt faktiskt. Mest beror det nog på att jag inte orkar åka in till centrala London de veckodagarna jag är ledig för att det tar sån tid och jag alltid har något (läs: strykning) att göra. Eller, inte alltid, men jag väljer att göra det de dagarna. 
Igår träffade jag dock Jenny för en fika, vilket alltid är lika trevligt! Satt på Coffee Republic och åt panini (så egentligen var det väl kanske lunch) och pratade på tills vi båda behövde dra oss hemåt/mot barnens skolor. Snart drar ju Jenny iväg till Barbados med sin värdfamilj och skämta inte att jag är avundsjuk!! Haha.
Nu däremot sitter jag i köket och ska strax dra mig mot skolan. Ehhheh. Orkar inte. Men tröstar mig med att jag är ledig imorgon fram till åtminstone halv fem och att julkalendern börjar på söndag och att bästis Felicia kommer hit nästa fredag. Okej nej nu måste jag dra mig, förlåt för tråkiga inlägg förresten. Adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide