Saker som jag saknar

1. Kycklingsallad från Okey
2. Att äta bakis-pizza från antingen Okey eller pizzerian på bergnäset även fast jag aldrig egentligen är bakis
3. Se skidor på ettan varje helg (okej varför saknar jag ens detta tycker typ ej om det??)
4. Hemmafester
5. Skönare bussäten, typ som sätena i länstrafikenbussarna (man vill ju kunna sova bekvämt)
6. Palt
7. Fyllekäka på Max istället för McDonalds 
8. Okej, en stripsmeny med en smältost och en green&garlic-dip från Max hade ju inte suttit fel en vanlig dag heller
9. Åka bil och lyssna på ashög musik och sjunga med till allt
10. Snö

Kommentarer
Postat av: angelica

11. angelica
12. få rysningar och nästan slå angelica

Svar: Haha jo, men det är ju liksom underförstått så behövs ej skrivas
Madelene

2013-11-02 @ 20:28:02
Postat av: Mamma

13 Mammas mjukkaka
14 med julskinka
;-)

Svar: Hmmm jaaaa tack för att du påminde mig hade inte ens tänkt på det
Madelene

2013-11-04 @ 10:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide