the waiting room

Igår åkte jag in till centrala London för att möta upp Beatrice och gå till svenska kyrkan för julmarknad. Det var så mysigt och svenskt där, och grymt härligt att äta lite lussebulla, macka med gravad lax och dricka julmust. Efter varit där nån timma åkte vi och shoppade lite. Fin dag.

Idag hade jag inga planer whatsoever och hade planerat att ha en ligga-i-sängen-och-glo-serier-hela-dagen-dag, men när Dani smsade och frågade om jag kände för att träffas och ta en fika svarade jag självklart ja! Vi gick till ett jättemysigt ställe i Whetstone och drack te och åt american pancakes respektive laxmacka. Supergott och trevligt var det! Nu sitter jag bara här hemma och vi ska äta sunday roast om någon timma. Helt klart bra helg i helgen!!





Kommentarer
Postat av: sanyy

Du verkar ju bara leva lyxliv, äta bullar och baka kakor med barnen....
Kom hem, jag vill också äta bullar med dig!!! :'(

Svar: Hahah! Lyxliv på budget - alla pengarna går till fika typ! Åååh vi ska äta bullar direkt jag kommer hem då <3
Madelene

2013-11-26 @ 14:25:04
URL: http://sannaahortlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide